loading...
مبلمان اداری یکتا
رازلیقی بازدید : 53 سه شنبه 21 آبان 1398 نظرات (0)
مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

” مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ “

قیمت میز مدیریت ام دی اف

قیمت میز های ام دی اف بسته به طرح و ابعاد و رنگ آن ها متفاوت بوده به عنوان مثال اگر یک میز اداری از سبک مبلمان اداری کلاسیک پیروی کند به علت ظرافت کاری بالا و ابعاد بزرگتر آن و همینطور رنگ خاص آن محصول قیمت به نسبت معمول بالا تری را دارد . میز مدیریت کلاسیک ام دی اف نیز همینطور است یعنی به علت ظرافت کاری بالا و رنگ محصول قیمت نسبتا بالاتری را دارد . معمولا میز مدیریت کلاسیک را با چوب می سازند اما امکان ساخت میز مدیریت کلاسیک با ام دی اف و رنگ آن با رنگ چوب وجود دارد که به شدت قیمت پایین تر نسبت به متریال چوب طبیعی دارد و برای مصرف کننده بسیار به صرفه تر است .

 ابعاد میز مدیریت

ارتفاع میز مدیریت باید به گونه ای باشد که استفاده از آن میز و وسایل روی میز به راحتی صورت گیرد ، و مدیر در برداشتن وسایل از روی میز به مشکل بر نخورد . ارتفاع استاندارد و اصولی میز مدیریت ام دی اف بین 75 تا 85 سانتی متر می باشد .

طول میز مدیریت باید به گونه ای باشد که تمام وسایل مدیر از جمله سیستم کامپیوتر و پرینتر و بسیاری از اشیاء دیگر روی میز قرار بگیرند و فضای کافی برای سایر امور نیز داشته باشد ، به طور کلی طول یک میز مدیریت ام دی اف بین مقدار 180 تا 240 سانتی متر یک عدد استاندارد محسوب میشود . این مقدار برای سبک های مختلف و به سفارش مشتری قابل تغییر است به طور مثال در یک میز مدیریتی ام دی اف کلاسیک این طول حداقل 200 سانتی متر می باشد . پس سبک های متفاوت بر ابعاد نیز تاثیر گذارند.

بیشتر بخوانید : ویژگی یک میز مدیریتی خوب چیست ؟ کلیک کنید

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

” مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ “

استاندارد میز مدیریت ام دی اف

میز اداری زمانی استاندارد است که ارگونومی باشد یعنی در طراحی و تولید این محصول از مبلمان اداری تمام اصول استاندارد رعایت شوند . باید به کلیه اصول در هنگام طراحی میز اداری توجه شود ، مسائلی همچون امکان کارکرد ساعت کاری زیاد و … . در تمام میز های اداری باید پایه هایی قرار گیرند که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و عرض استانداردی را داشته باشند تا تمام وسایل روی آن ، جا بگیرند و امکان افتادن از پشت میز به علت کمبود عرض میز وجود نداشته باشد . عرض میز مدیریت ام دی اف به طور استاندارد مقداری حدود 75 تا 80 سانتی متر برای سبک های مبلمان اداری مدرن و … و 80 تا 85 سانتی مترعرض میز های اداری کلاسیک می باشد .

تلفیق میز مدیریت ام دی اف با شیشه

این تلفیق جذاب طرفداران بسیار زیادی دارد معمولا از شیشه به عنوان صفحه میز استفاده می شود . برای سبک های متفاوت این موضوع متفاوت است و میدانیم برای ترکیب ام دی اف و شیشه و استفاده همزمان آن ها در یک میز مدیریت چه زیبایی را به ارمغان می آورد .

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

تلفیق میز مدیریت ام دی اف با فلز( استیل )

این ترکیب ام دی اف و استیل هم بسیار جذاب است ، معمولا به عنوان پایه و جدا کننده از فلز استفاده می کنند . البته این موضوع زیبایی و جذابیت زمانی مطرح است که از فلز یا استیل براق استفاده کنیم که به شدت نمای قابل قبولی را به نمایش می گذارد .

یک میز مدیریت ام دی اف می تواند هم ساده باشد هم پر از طرح و نقش ، استفاده از متریال های دیگر در کنار ام دی اف که اصل کار است می تواند زیبایی خوبی را نشان دهد . شیشه و فلز براق را باهم صحبت کردیم اما از تکه های چرم چه می دانید ؟

استفاده از چرم برای یک میز مدیریت بسیار مناسب است و ظاهر شیکی را به نمایش می گذارد . این تکه های چرمی می تواند در جاهایی از یک میز مدیریت قرار گیرد که هم کارایی و هم زیبایی را در کنار هم داشته باشد .  اگر تکه های چرمی را روی میز ( روی صفحه کار ) به کار ببریم کارایی مناسبی دارد و باعث می شود که کاربر برای انجام برخی امور راحتی بیشتری داشته باشد .

حال اکر این تکه های چرمی را جلو ی میز قرار دهیم زیبایی خاصی را می توان مشاهده کرد . این عملیات برای مبلمان اداری کلاسیک موضوعی مرسوم است .

میز های مدیریت مبلمان اداری یکتا برای تمام سبک های متفاوت طراحی شده اند .  میز های مدیریت ام دی اف مناسب محیط های مدرن با کارایی بالا که تعامل و همکاری را بین کاربرانش افزایش می دهد . و یا در سبک مبلمان اداری کلاسیک ، زیبایی و شکوه خاصی را به رخ کشیده می شود ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تمام سعی خود را بر این داریم که با کارشناسان خبره خود ، بهترین دکوراسیون اداری را در اختیار شما قرار دهیم .

در میز مدیریت ام دی اف باید این نکته را در نظر داشت که صندلی مدیریت ، یکی از صندلی های اداری بزرگ با پشتی بلند و بزرگتر هستند ، پس باید ابعاد ( طول و عرض و ارتفاع ) میز مدیریت به گونه ای باشد که در هیچ نگاهی ، نبودن نسبت درست بین میز مدیریت و صندلی مدیریت به چشم نیاید .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

” مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ “

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

کلام آخر

میز مدیریت ام دی اف یکی از بهترین انتخاب های هر مدیری می تواند باشد . همانطور که در این مقاله خدمت شما عرض کردیم ، میز مدیریتی ام دی اف هم طرح و نقش و رنگ های متفاوتی به خود می گیرد ، هم نسبت به سایر میز های اداری قیمت مناسب تری را دارد . مبلمان اداری یکتا شما را به دیدن میز های مدیریت ام دی اف خود دعوت می کند تا با بهترین طرح های میز مدیریت آشنا شوید .

” مشاهده میز های مدیریت مبلمان اداری یکتا “

با تشکر از همراهی شما

تحریریه مبلمان اداری یکتا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 2,527
  • بازدید کلی : 11,215