loading...
مبلمان اداری یکتا
رازلیقی بازدید : 43 سه شنبه 19 آذر 1398 نظرات (0)

میز مدیریت

میز مدیریت ، مهمترین بخش در تجهیز دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است . میز مدیریت یک سازمان قلب یک سازمان و مجموعه است . به زیبایی میز مدیریت باید توجه ویژه ای داشته باشید چرا که نشان دهنده جایگاه و شاءن  مدیریتی است  . میز مدیریت از سبک مدرن و کلاسیک می تواند باشد . میز مدیرریت کلاسیک ابعاد نسبتا بزرگتری را در مقیاس سایر میز های مدیریتی دارد و زیبایی خارق العاده ای را به نمایش می گذارد ، طراحی شیک و ظریف میز مدیریت کلاسیک توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است . میز مدیریت کلاسیک با نمای سلطنتی خود جایگاه خاصی را برای مدیران به نمایش می گذارد . میز مدیریت مدرن نیز امروزه مورد استقبال زیاد قرار گرفته و دلیل آن هم خلاقانه بودن و جدید بودن این سبک مبلمان اداری است . مبلمان اداری مدرن و میز مدیریت مدرن می تواند با یک طراحی خلاقانه و خاص و نو فضای متفاوت و بسیار جذابی را به محیط شما ارائه دهد .

بیشتر بخوانید : بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنیم ؟

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

 

میز کنفرانس

میز کنفرانس مبلمان اداری یکتا در ابعاد متفاوت و طرح های مختلف در دسترس مخاطبین ما قرار گرفته است . میز کنفرانس می تواند به میز مدیریت چسبیده باشد می تواند جدا باشد و در اتاق جلسات قرار گیرد . میز های کنفرانس چسبیده به میز مدیریت و یا بهتر است بگوییم ست میز مدیریت و کنفرانس ، مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که از فضای کوچکی برخوردارند و یا جلسات با تعداد شرکت کنندگان پایینی را برگزار می کنند . میز های کنفرانس از تعداد چهار نفره شروع می شوند تا جایی که مشتری و مخاطب ما بخواهد قادر به طراحی و ساخت می باشد . بهترین کیفیت برای میز های کنفرانس را از مبلمان اداری یکتا بخواهید ، تجربه اجرای پروژه های بزرگ برای اتاق های جلسات وزارتخانه ها و سازمان های مختلف از رزومه کاری ما در زمینه مبلمان اداری و دکوراسیون اداری می باشد .

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس بزرگ

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

 

میز پذیرش

میز پذیرش یا میز منشی اولین جایی که مراجعین و مهمانان شما به سمت آن می روند . یکی از مهمترین بخش ها برای تجهیز مبلمان اداری یک مجموعه است . میز پذیرش یا کانتر پذیرش بسته به نوع کاربرد و میزان استفاده و بزرگی یا کوچک بودن سازمان  شرکت شما می تواند طرح ها و مدل های متفاوتی را به خود اختصاص دهد . میز پذیرش به طور کلی باید به گونه ای باشد که زیبایی خود را کاملا نشان دهد چرا که یکی از محصولات مبلمان اداری است که به آن و زیبایی آن توجه می کنند . علاوه بر زیبایی باید کارایی بالایی داشته باشد . کانتر پذیرش یا میز منشی به گونه ای طراحی و تولید می شود که بهترین ارتباط را با مراجعه کننده بتوانند بگیرند و حریم شخصی را نیز حفظ کنند .

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

 

میز کارمندی / کارشناسی

میز کارمندی و کارشناسی در تمام شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ وجود دارد . میز کارمندی به دلیل اینکه در تعداد بالا قرار می گیررد بهتر است از یک هارمونی و یک ست زیبای اداری پیروی کند . میز کارمندی علاوه بر زیبایی باید بسیار کارا باشد . معمولا میز های کارمندی از فایل سه کشو بهره می برند که کاربران راحت تر به امور خود بپردازند . کیفیت و طراحی و تولید اصولی برای میز های کارشناسی بسیار مهم است چرا که کاربران آن گاها سالیان سال و هرروز در ساعات زیادی از این میز و صندلی اداری استفاده می کنند پس بهتر است علاوه بر زیبایی بر دوام و ارگونومیک بودن آن ها نیز توجه داشته باشیم .

بیشتر بخوانید : آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

 

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

 

میز کارگروهی

میز کارگروهی ، امروزه میز کارگروهی مورد استقبال شدید از طرف شرکت های مختلف قرار گرفته . دلیل این میزان محبوبیت زیبایی میز های کارگروهی و استفاده بهینه تر از محیط است ، اما مهمترین موضوع در طراحی و تولید میز کارگروهی ، برقراری ارتباط بین همکاران و یا اعضای یک تیم و گروه در پشت این میز های اداری است . میز کار گروهی از دسته سبک مبلمان اداری مدرن می باشد. سهولت در استفاده ، زیبایی و جدید بودن طرح ها ، خلاقانه بودن این سبک میز های اداری و همینطور استفاده بسیار بهینه تر از فضا ، این میز اداری را در این سبک مبلمان اداری قرار داده است .

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

با سپاس فراوان

تحریریه مبلمان اداری یکتا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 950
  • بازدید سال : 2,444
  • بازدید کلی : 11,132