loading...
مبلمان اداری یکتا
رازلیقی بازدید : 62 چهارشنبه 11 اسفند 1400 نظرات (0)

چگونه در جلسات کاری احساس خستگی نکنیم

جلسات کاری در روند پیش رفت کار و اعتبار شرکت تاثیر زیادی دارد و همچنین برگزاری جلسات کاری به حل مشکلات و چالش‌ها در کار کمک می کند. بنابراین برای داشتن بهترین بازخورد و خروجی از جلسات تمرکز و انرژی داشتن افراد اهمیت زیادی دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدتی در جلسات کاری احساس خستگی کنید و دیگر تمرکز برای مشارکت و یا گوش دادن به صحبت‌ها نداشته باشید. بسیاری از افراد از جلسات کاری بیزار هستند و علاقه چندانی به شرکت در جلسات ندارند چرا که از نظر این افراد شرکت در جلسات اتلاف وقت حساب می شود و همچنین انرژی آن‌ها را می گیرد و خسته می شوند. سوال اصلی این است که چطور از خسته شدن در جلسات کاری جلوگیری کنیم و تا پایان جلسه با انرژی و سرحال باشیم! در ادامه این مقاله قرار است که شما را با چند راه کار برای خسته نشدن در جلسات کاری آشنا کنیم.

رازلیقی بازدید : 58 جمعه 06 اسفند 1400 نظرات (0)

3 روش ساده برای خرید میز کنفرانس

میز های اداری امروزه اهمیت و کاربرد زیادی در ادارات و شرکت‌ها دارند. میز کنفرانس یکی از این میز های اداری می باشد. از شرکت های کوچک گرفته تا بزرگ‌ترین ادارات و سازمان‌ها همه برای برگزاری جلسات و همایش به این میز اداری پر کاربرد نیاز ضروری دارند. میز کنفرانس با توجه به نیاز و تعداد نفرات مورد نظر شما طراحی می شود همچنین میز کنفرانس در طرح و مدل های متنوع بسیار زیادی قابل خریداری می باشد. برای داشتن یک اتاق کنفرانس کارآمد و شیک شما نیاز دارید تا با تمام نکات و ویِژگی های میز کنفرانس آشنا باشید همچنین برای خرید میز کنفرانس باید از بهترین برند‌ها و روش های خرید میز کنفرانس آگاه باشید تا بتوانید کاربردی‌ترین و شیک‌ترین اتاق کنفرانس را همانطور که در نظرتان می باشد داشته باشید. 

در این مقاله قصد داریم تا ساده‌ترین روش های خرید میز کنفرانس را برای شما  توضیح دهیم تا خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید.

رازلیقی بازدید : 61 جمعه 29 بهمن 1400 نظرات (0)

4 ویژگی میز مدیریت پایه فلزی که باید به آن توجه کنید

میز های مدیریت ویژگی های مهم زیادی دارند و اگر شما قصد خرید یک میز مدیریت پایه فلزی خوب را دارید باید نکات و ویژگی های زیر را در خرید خود در نظر بگیرید تا بهترین میز مدیریت را خریداری کنید و بهترین اتاق مدیریت را برای خود با بهترین مبلمان اداری بسازید.

رنگ میز مدیریت

انتخاب رنگ میز مدیریت یکی از دشوارترین کارها می باشد و انتخاب رنگ درست میز مدیریت در فضا اتاق مدیریت شما بسیار تاثیر گذار می باشد. اکثر مردم برای میز مدیریت از رنگ های تیره استفاده می کنند ولیکن باید به شما بگوییم برای انتخاب رنگ بهتر است به فضا و دکوراسیون خود توجه کنید. برای مثال اگر اتاق مدیریت شما نور کافی و مناسبی ندارد بهتر است در انتخاب رنگ میز مدیریت از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای اتاق مدیریت شما کمی روشن تر به نظر برسد.

رازلیقی بازدید : 125 دوشنبه 11 بهمن 1400 نظرات (0)

میز کانتر

 

میز کانتر یا کانتر پذیرش امروزه یکی از پر اهمیت ترین اجزاء مبلمان اداری به حساب می آید. از مهم ترین دلایل اهمیت زیاد میز کانتر می توان به ارتباط بهتر با مشتریان و افرادی که وارد دفتر کار شما می شوند اشاره کرد همچنین زمانی که مراجعه کنندگان و یا مشتریان شما برای اولین بار وارد محیط کار شما می شوند اولین جایی که در سازمان شما با آن روبرو می شوند میز کانتر است و در نتیجه محیط پذیرش و میز کانتر اداره شما در نگاه اول باید جذاب و گیرا باشد تا تاثیر مثبتی در دیدگاه مراجعه کننده های شما داشته باشد در غیر این صورت این امکان وجود دارد که شما مشتریان خود را از دست بدهید.

شما برای داشتن یک میز کانتر شیک هنگام خرید باید اطلاعات کافی داشته باشید. اگر که می خواهید بهترین میز کانتر را برای محیط کار خود خریداری کنید و بدرخشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با میز کانتر و انواع آن بیش تر آشنا کنیم.

رازلیقی بازدید : 66 جمعه 15 مرداد 1400 نظرات (0)

میز مدیریت وکیومی انتخابی اقتصادی

میز مدیریت وکیومی از جمله انواع میزهای مدیریتی پرطرفدار و البته اقتصادی به شمار می رود. انتخاب میز مدیریت شیک و کاربردی به عنوان اصلی‌ترین قطعه مبلمان اداری در طراحی بخش مدیریت بسیار مهم است. اگر میز انتخابی صرفه اقتصادی هم داشته باشد، محبوبیت ویژه ای خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم تا شما را با میز مدیریت وکیومی آشنا کنیم و به بررسی دلایل اقتصادی بودن این میزها بپردازیم.

 میز مدیریت وکیومی مدل کوروش

میز مدیریت وکیومی مدل کوروش

 

رازلیقی بازدید : 56 دوشنبه 11 مرداد 1400 نظرات (0)

میز مدیریت سفید گزینه ای جذاب برای مدیران

میز مدیریت سفید می تواند با مزایا و ویژگی های بسیار خوبی که ارائه می دهد گزینه ای جذاب و عالی برای مدیران باشد. چیدمان زیبا و چشم نواز اتاق مدیریت به عنوان اصلی ترین بخش سازمان شما اهمیت زیادی دارد. میز مدیریت مهمترین قطعه مبلمان اداری برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت است، بنابراین بایستی به دقت انتخاب شود. در این مقاله قصد داریم تا دلایل انتخاب میز مدیریت سفید را شرح دهیم.

 

رازلیقی بازدید : 55 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

20 مدل میز کار سایت مدرن و جدید

میز کار سایت از انواع میزهای اداری پرکاربرد می باشد که به کار بردن طراحی حرفه ای در ساخت آن باعث شده تا کارایی و جذابیت بیشتری داشته باشد و به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. انواع میز کار سایت با طراحی مدرن، ظرفیت نشستن متفاوت و کاملا بر اساس محیط های کاری توسط تولید کنندگان تولید و عرضه می شوند. در این مقاله 20 مدل مدرن از این میزها را جهت ایده گرفتن به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رازلیقی بازدید : 57 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

20 مدل میز کنفرانس ساده

برخورداری از یک میز کنفرانس ساده و شیک یکی از موارد ضروری برای سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک است چرا که برگزاری جلسات و کنفرانس ها در محیطی راحت و مناسب نقش بسیار مهمی در پیشرفت مشاغل دارد و شرایط را برای گفتگوهای کارساز و ظهور ایده های جذاب فراهم می کند. به دلیل اهمیت بالای انتخاب میز کنفرانس ساده و مناسب در این مقاله به معرفی برخی از مدل های میز کنفرانس زیبا، با کیفیت و جذاب مبلمان اداری یکتا می پردازیم.

 

رازلیقی بازدید : 54 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

چگونه میز مدیریت و کنفرانس خود را ست کنیم؟

ست میز مدیریت و کنفرانس بهترین انتخاب ممکن برای دفاتر و شرکت های با فضای محدود و یا بودجه کم است. به این طریق می توان کارایی اتاق مدیریت را تا حد زیادی افزایش داد و در هزینه ها صرفه جویی کرد. در این مقاله به توضیح اهمیت این روش و نحوه ست کردن میز مدیریت و کنفرانس می پردازیم.

  

رازلیقی بازدید : 56 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

با انواع مدل میز کنفرانس آشنا شوید

امروزه گزینه های مختلفی از مدل میز کنفرانس در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید متناسب با مشاغل خود از آنها بهره بگیرید. مبلمان اداری از جمله میز کنفرانس می توانند چیزهای زیادی در مورد مشاغل به نمایش بگذارند، مخصوصا اگر به صورت سفارشی تولید شده باشند. در این مقاله برخی از محبوب ترین مدل های میز کنفرانس و ویژگی های آنها آورده شده است.

 

 

رازلیقی بازدید : 26 جمعه 08 مرداد 1400 نظرات (0)

4 دلیل مهم برای انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای سازمان های بزرگ

چرا انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای سازمان ها و شرکت های بزرگ اهمیت دارد؟ بزرگی میز کنفرانس باید تا چه اندازه ای باشد؟ اگر می خواهید به جواب این سوالات دست پیدا کنید و به اهمیت میز کنفرانس بزرگ برای محیط های بزرگ پی ببرید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دلایل اصلی انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای سازمان های بزرگ

رازلیقی بازدید : 26 جمعه 08 مرداد 1400 نظرات (0)

مهمترین مزیت میز مدیریت مدرن برای محیط های لوکس چیست؟

میز مدیریت مدرن می تواند بهترین گزینه برای زیباسازی و کارآمد کردن محیط های لوکس شما باشد. استفاده از میز مدیریت مدرن در یک دفتر لوکس نشان می دهد که شما فقط به زیبایی و تجملات اهمیت نمی دهید بلکه به دنبال پیشرفت و حرکت رو به جلو هستید. در ادامه به توضیح مهمترین مزیت میز مدیریت مدرن برای مکان های اداری لاکچری می پردازیم.

 

رازلیقی بازدید : 47 پنجشنبه 07 مرداد 1400 نظرات (0)

مهمترین نکات برای طراحی میز منشی خاص و جذاب

آیا میز منشی خاص و جذاب می تواند بر جذب مراجعین و مشتریان شما تأثیرگذار باشد؟ قطعا تأثیرگذار خواهد بود چرا که اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به مکان شما با آن مواجه می شوند و طراحی جذاب و خاص آن می تواند منجر به جذب مشتریان و رونق تجارت شما شود. با توجه به اهمیت طراحی میز منشی خاص در این مقاله به توضیح نکات مهم برای طراحی میز پذیرش یا میز منشی می پردازیم.

  

رازلیقی بازدید : 30 سه شنبه 05 مرداد 1400 نظرات (0)
بررسی کاربرد میز کارگروهی و دلیل محبوبیت آن
انتخاب میز کارگروهی مناسب می تواند در پیشرفت فضای کار گروهی در دفتر شما بسیار موثر باشد. اگر کار گروهی برای موفقیت در کسب و کار شما حیاتی است، بنابراین بایستی یک محیط اداری ایجاد کنید که تیم ها بتوانند رشد کنند. اینجاست که انتخاب مبلمان اداری و طراحی مناسب آن برای فضای دفتر کار اهمیت پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کاربرد میز کارگروهی و دلیل محبوبیت آن بپردازیم.
رازلیقی بازدید : 21 یکشنبه 03 مرداد 1400 نظرات (0)

میز کنفرانس مدرن برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

میز کنفرانس مدرن با بهره گیری از سبک مدرن و زیبا مناسبترین گزینه جهت استفاده در محیط ها و شرکت های مدرن می باشد. چنین سبک هایی در میان شرکت های فناوری و شرکت هایی که می خواهند به دنبال نوآوری در انتخاب مبلمان، دکوراسیون و سایر لوازم خود باشند، دیده می شود. در این مقاله به توضیح بیشتر سبک میز کنفرانس مدرن می پردازیم.


رازلیقی بازدید : 28 پنجشنبه 31 تیر 1400 نظرات (0)

میز مدیریت شیشه ای، سبک جدیدی از میزهای اداری

استفاده از یک میز مدیریت شیشه ای و دیگر انواع میز اداری شیشه ای باعث می شود که فضای کاری شما زیباتر و مدرن تر به نظر برسد. در این مقاله سعی داریم تا با بررسی مزایای میز مدیریت شیشه ای، اهمیت بکارگیری این قطعه از مبلمان اداری را به شما نشان دهیم.

  

رازلیقی بازدید : 26 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

نحوه قیمت گذاری میز مدیریت

نحوه قیمت گذاری میز مدیریت تحت تأثیر عوامل زیادی است. اولویت شما در مورد انتخاب میز مدیریت هرچه باشد مهم است که بدانید هزینه شما چگونه تعیین می شود و چه عواملی بیشترین تأثیر را روی آن دارند. در این مقاله به توضیح دقیق این عوامل مهم و تأثیر گذار بر قیمت میز مدیریت خواهیم پرداخت.

  

رازلیقی بازدید : 28 جمعه 11 تیر 1400 نظرات (0)

میز مدیریت کلاسیک را ارزان بخرید

میز مدیریت کلاسیک از جمله انواع میز مدیریت سلطنتی است که امروزه طرفداران زیادی دارد چرا که به وسیله آن می توان شکوه و عظمت جایگاه و ارزش مدیر یک مجموعه را نشان داد. در این مقاله در مورد اینکه آیا می توانید یک میز مدیریت کلاسیک را ارزان بخرید، بحث خواهیم کرد.

  

رازلیقی بازدید : 33 پنجشنبه 10 تیر 1400 نظرات (0)

نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت

از آنجا که میز مدیریت یکی از اصلی ترین و تأثیرگذارترین میزهای اداری است، بنابراین نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت از جمله نکات مهمی است که نباید دست کم گرفته شود. در این مقاله به توضیح نکاتی درباره نحوه نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت و تأثیری که بر دوام و بهره وری آن دارد، خواهیم پرداخت.

  

رازلیقی بازدید : 21 پنجشنبه 10 تیر 1400 نظرات (0)

ابعاد استاندارد میز کنفرانس 6 نفره و مزایای آن برای کسب و کار شما

میز کنفرانس 6 نفره بهترین گزینه برای اتاق کنفرانس کسب و کارهای کوچک می باشد چرا که از ویژگی های مهم و مفیدی برخوردار است و مزایای خاص خود را ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم تا شما را هر چه بیشتر با ابعاد استاندارد میز کنفرانس 6 نفره و مزایای آن برای کسب و کارتان آشنا کنیم.

رازلیقی بازدید : 27 چهارشنبه 09 تیر 1400 نظرات (0)

5 نکته مهم در خرید میز مدیریت که باید بدانید

خرید میز مدیریت از جمله کارهای مهمی است که بایستی نکاتی را برای انجام آن در نظر گرفت تا بتوان انواع مناسب، شیک و با کیفیتی را خریداری کرد. 5 نکته مهم در خرید میز مدیریت که باید بدانید موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به توضیح آن بپردازیم.

رازلیقی بازدید : 28 چهارشنبه 09 تیر 1400 نظرات (0)

نحوه صحیح چیدمان مبلمان اداری

نحوه صحیح چیدمان مبلمان اداری کاری حرفه ای است که نباید دست کم گرفته شود. این کار نیاز به توجه به جزئیات و بررسی های دقیق قبل از نهایی کردن آن دارد. در مقاله حاضر قصد داریم تا شما را با نحوه صحیح چیدمان مبلمان اداری آشنا کنیم.

  

رازلیقی بازدید : 29 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)

خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

خرید کانتر پذیرش از جمله کارهای ضروری است که بایستی حتما آن را در لیست خرید مبلمان اداری خود داشته باشید چرا که کانتر پذیرش بخش اصلی فضای پذیرش شما را تشکیل می دهد و کاملا در معرض دید مراجعین می باشد. در این مقاله می خواهیم به بررسی نکاتی برای خرید یک کانتر پذیرش مناسب و زیبا برای مطب و کلینیک بپردازیم و اهمیت طراحی حرفه ای و زیبای فضای پذیرش یک کلینیک را شرح دهیم.

 

رازلیقی بازدید : 28 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)

به راحتی میز مدیریت مدرن بخرید

میز مدیریت مدرن را می توان جزو اصلی ترین و مهمترین قطعات مبلمان اداری امروزی به شمار آورد که می تواند تأثیر بسیار خوبی بر مشتریان شما داشته باشد زیرا می تواند گویای طرز فکر و رفتار مدرن و رو به جلوی مدیر و کل یک مجموعه و کسب و کار باشد. در این مقاله به ذکر دلایل اهمیت مبلمان اداری مدرن می پردازیم و درباره اینکه آیا می شود به راحتی میز مدیریت مدرن خرید، بحث می کنیم.

 

 
رازلیقی بازدید : 27 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)

چند نکته مهم برای خرید میز کنفرانس مدرن

هر دفتری به یک میز کنفرانس نیاز دارد. امروزه میز کنفرانس مدرن در بین انواع میزهای کنفرانس بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما خرید میز کنفرانس مدرن کار راحتی نیست و فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب میز مناسب برای دفتر کار شما در نظر گرفته شود. ما در این مقاله همه چیزهایی را که باید در رابطه با خرید میز کنفرانس مدرن در نظر بگیرید را بیان می کنیم.

 

رازلیقی بازدید : 30 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

سبک های متفاوت چیدمان اتاق کنفرانس

سبک های مختلف و متنوعی برای چیدمان اتاق کنفرانس وجود دارد که می توانید به کار بگیرید. برخی از این سبک ها یادگیری منفعلانه را تسهیل می کنند، در حالیکه برخی دیگر برای بحث های گروهی و تعاملات شخصی بسیار مناسب هستند. در این مقاله به بررسی این سبک ها و تناسب آنها با نیازهای شما می پردازیم.

  

رازلیقی بازدید : 90 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

چطور یک میز کنفرانس کوچک ایده آل انتخاب کنیم؟ | راهنمای اندازه

میز کنفرانس کوچک از انواع پرطرفدار میز کنفرانس در میان کسب و کارهای کوچک به شمار می رود. میز کنفرانس یکی از مهمترین قطعات مبلمان اتاق کنفرانس می باشد، بنابراین برخورداری از یک میز کنفرانس حرفه ای و پیشرفته در اتاق کنفرانس شما سهم بزرگی در موفقیت تجارت شما خواهد داشت.

رازلیقی بازدید : 29 پنجشنبه 03 تیر 1400 نظرات (0)

به این نکات در انتخاب میز منشی توجه کنید

اگر می خواهید برای محل کار خود بهترین میز منشی را داشته باشید بایستی حتما در انتخاب میز منشی دقت لازم را داشته باشید و نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید انواع متناسب با محل کارتان را تهیه کنید. در این مقاله شما را با این نکات و فاکتورهای مهم آشنا می کنیم.

  

رازلیقی بازدید : 90 پنجشنبه 03 تیر 1400 نظرات (0)

راهنمای انتخاب میز کنفرانس

امروزه صنعت مبلمان پیشرفت زیادی داشته است به طوری که انواع طرح ها و اندازه های متنوع را می توان به کار گرفت. در واقع شما در انتخاب میز کنفرانس گزینه های زیادی خواهید داشت اما هنوز هم بایستی مواردی را جهت انتخاب انواع میز کنفرانس مناسب و عالی لحاظ کنید. در این مقاله به بررسی جزئیات مربوط به میز کنفرانس می پردازیم تا شما را در انتخاب انواع متناسب با محیط کارتان راهنمایی کنیم.

 

رازلیقی بازدید : 22 چهارشنبه 02 تیر 1400 نظرات (0)

زیبایی کانتر پذیرش چه تأثیری بر مشتریان شما دارد؟

کانتر پذیرش اولین قسمتی است که هنگام مراجعه به یک مکان اداری و مکان هایی مانند بیمارستان، هتل، رستوران، سالن های زیبایی و غیره مشاهده می شود، بنابراین زیبایی و جذابیت آن می تواند در جذب مشتریان و بازدیدکنندگان موثر باشد. در این مقاله قصد داریم تا به شرح تأثیرات زیبایی کانتر پذیرش بر  مشتریان شما بپردازیم و اهمیت این موضوع را بیان کنیم.

 

رازلیقی بازدید : 26 چهارشنبه 02 تیر 1400 نظرات (0)

5 نکته برای خرید کانتر پذیرش مدرن و شیک

خرید کانتر پذیرش عالی و مناسب از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد چرا که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر جذب مشتریان و بازدیدکنندگان داشته باشد. هدف از نگارش این مقاله آشنایی شما با نکات اصلی برای خرید کانتر پذیرش می باشد.

  

رازلیقی بازدید : 25 دوشنبه 31 خرداد 1400 نظرات (0)

فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید

فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید چرا که برداشت های اول بسیار مهم هستند و تاثیر زیادی بر مشتریان و مراجعین شما خواهند گذاشت. در این مقاله به توضیح نکاتی درباره چگونگی طراحی یک فضای پذیرش کامل، زیبا و تاثیر گذار و اهمیت آن در کسب و کارها می پردازیم.

 

رازلیقی بازدید : 27 سه شنبه 25 خرداد 1400 نظرات (0)

اهمیت مبلمان اداری مدرن در پیشرفت کسب و کار

امروزه بهره گیری از مبلمان اداری مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که تاثیر آن در پیشرفت کسب و کارها کاملا مشخص می باشد. در این مقاله به منظور شفاف سازی بیشتر این موضوع به توضیح نحوه تاثیر مبلمان اداری مدرن بر کسب و کارها و اهمیت آن در پیشرفت و توسعه مشاغل می پردازیم.

  

رازلیقی بازدید : 23 سه شنبه 25 خرداد 1400 نظرات (0)

نکاتی که باید در مورد میز کنفرانس ۲۰ نفره بدانید

اگر صاحب یک شرکت و یا کسب و کاری بزرگ هستید، مسلما میز کنفرانس 20 نفره جزو اصلی ترین اجزای مبلمان اداری است که بایستی خریداری کنید تا جلسات شما در فضایی مناسب و تاثیرگذار تشکیل شوند. در این مقاله به طور کلی به اهمیت میز کنفرانس در کسب و کار شما و به طور ویژه به توضیح ویژگی های مهمی که یک میز کنفرانس 20 نفره بایستی به منظور جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد و نیز نکات ضروری هنگام خرید آن خواهیم پرداخت.

 

رازلیقی بازدید : 28 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بهترین برند مبلمان اداری

…………………………………………………………..

بهترین برند مبلمان اداری ویژگی‌های خاص خود را دارد، در میان انبوهی از تولید کنندگان بزرگ و کوچک تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند برند معتبرتری و درخشان‌تری را در این عرصه داشته باشند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های یک برند مبلمان اداری خوب و معرفی چند برند معتبر و شناخته شده در این زمینه خواهیم پرداخت. همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید.

 

  

رازلیقی بازدید : 30 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحی مبلمان اداری خلاقیت می‌خواهد

طراحی مبلمان اداری امروزه نیاز شدیدی به خلاقیت دارد. استفاده از طرح‌های جدید و پالت‌های خاص در دکوراسیون اداری تأثیرات بسیار زیادی در کسب و کار شما خواهد داشت. در ادامه به طور مختصر در رابطه با خلاقیت در مبلمان اداری و مبلمان اداری مدرن صحبت می‌کنیم. همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید.

  

رازلیقی بازدید : 24 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحی داخلی شرکت با مبلمان اداری مدرن

طراحی دفتر کار با استفاده از ایده‌های نو یکی از مهم‌ترین مسائل در تجهیز دکوراسیون اداری محیط شما است. استفاده از مبلمان اداری خوب و مناسب به طور کلی هر مجموعه‌ای را زیبا و موفق می‌سازد اما به کار گیری مبلمان اداری مدرن که طرح‌ها و رنگ‌های آن‌ها جدید و پر از ایده‌های مختلف است، چیز دیگری است.

  

رازلیقی بازدید : 24 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کارگروهی و مبلمان اداری مدرن، رمز موفقیت در کسب و کار

امروزه شرکت های زیادی به اهمیت کار تیمی در مجموعه خود پی برده‌اند. شرکت های استارتاپی و مجموعه های قدیمی با مدیریت صحیح خود روحیه کارگروهی را به محل کار خودشان آورده‌اند. Team work یکی از بهترین راه‌ها و تضمینی‌ترین مسیر‌ها برای پیشرفت کسب و کار است. برای به کارگیری این روش باید اصولی را در نظر داشته باشید. این اصول را در ادامه هم بررسی می کنیم.

کار تیمی و گروهی باید فضای خاص خود را نیز داشته باشد. معمولاً کار تیمی نیازمند تعامل زیاد است بنابراین باید ابزار کار آن‌ها را فراهم کنیم. در حوزه‌ی صنعت دکوراسیون اداری ابزار کارگروهی میز و صندلی مناسب آن است. میز کارگروهی باشید به نحوی طراحی  شود که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار بالایی را نیز برای کاربرانش داشته باشد.

رازلیقی بازدید : 28 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

فایل اداری تنها راه است!

انواع فایلینگ اداری

در بازار محصولات مبلمان اداری شما تنوع بسیار زیادی را برای انواع فایلینگ اداری می‌بینید که این تفاوت‌ها در قالب طرح‌های، رنگ‌ها، جنس متریال مصرفی و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. برای خرید فایل کشویی اداری هرکس باید مطابق با نیاز خود و همین‌طور سلیقه خود اقدام کند. بهتر است که هنگام خرید فایلینگ اداری ابعاد و اندازه محیط، حجم پرونده‌های کاری و همچنین رنگ و طرح سایر مبلمان موجود در فضا را در نظر بگیرید.

 

رازلیقی بازدید : 26 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

میز مدیریت مدرن بخرید!

میز مدیریت مدرن زیبا و جذاب با تنوع بسیار بالا بهترین انتخاب برای طرفداران سبک مدرنیته در دکوراسیون اداری می‌باشد. اتاق مدیریت در یک شرکت یا اداره یکی از مهم‌ترین محیط‌های به شمار می‌رود. میزی که برای اتاق مدیریت انتهاب می‌شود باید رنگ و لعابی متفاوت داشته باشد و با سایر اجزای محیط همساز باشد. میز مدیریت مدرن یکی از بهترین انتخاب‌های برای اتاق مدیریت یک مجموعه می‌باشد.

  

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 2,988
  • بازدید کلی : 11,676