loading...
مبلمان اداری یکتا
رازلیقی بازدید : 48 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

 

پارتیشن های اداری به دو  دسته کوتاه و بلند تقسیم بندی می شوند . همین دو دسته نیز به بخش های گوناگونی از لحاظ متریال مصرفی تفکیک شده اند . انواع آن ها عبارتند از :  پارتیشن اداری ام دی اف ، پارتیشن اداری شیشه ای ، پارتیشن اداری آلومینیومی ، پارتیشن اداری فلز و شیشه ، پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه ، پارتیشن اداری ام دی اف و فلز  ، پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس و ... . اینها تمام مدل های پارتیشن اداری موجود در بازار است که با طراحی ها و روش  تولید متفاوت  تنوع را بسیار بسیار بیشتر میکنند .

 

بیشتر بخوانید : خلاقیت در مبلمان اداری

پارتیشن های اداری کوتاه صرفا برای جلوگیری از بروز مزاحمت برای پرسنل و ایجاد یک فضای کاری متمرکز برای کاربرش می باشد . ارتفاع معمول آن بین 120 تا 160 سانتی متر متغیر است .

در این مدل از پارتیشن های اداری از درب استفاده نمی شود و قسمتی از پارتیشن را خالی  می گذاریم تا محل عبور برای پرسنل داشته باشد . پارتیشن های اداری کوتاه آقای مبلمان بهترین انتخاب برای مجموعه ها و سازمان هایی است که پرسنل زیاد دارند و نیازمند تقسیم بندی فضا نیز می باشند . از لحاظ قیمت پایینتر از پارتیش اداری بلند برای شما هزینه دارد . این نوع پارتیشن های اداری به هر حال مزیت هایی را در کنار معایب خود دارند .

 

بیشتر بخوانید : میز مدیریت کلاسیک

ارتفاع آن به گونه ای است که کاربر در حالت نششسته دید به بیرون از اتاقک خود ندارد و دیگران نیز امکان مشاهده آن را نیز نخواهند داشت .

 

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس

از قسمت 80 سانتی متر از کف این نوع پارتیشن های اداری کوتاه به بالا ، می توان شیشه کار کرد ، استفاده از شیشه تک جداره سند بلاست با طرح دلخواه شما می تواند زیبایی خوبی را به محیط کاری مجموعه ببخشد . علاوه بر این می توانید لوگو خود را روی این شیشه های درج کنید .

 

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس بزرگ

این نوع از پارتیشن ها نیز مانند سایر جدا کننده های فضا امکان نصب آسان را نیز دارند . کابل  ها و سیم ها را می توان از آ نها رد کرد تا محیط را زیبا تر نشان دهد و همینطور در صور لزوم می توان میزها و فایل ها را نیز به ان ها پیچ کرد .

استفاده از سبک کوتاه ، بیشتر در مجموعه های و سازمان هایی با اپراتور های بسیار زیاد و پرسنل بسیار زیاد مرسوم است ، محیط بزرگ و خالی خود را با اینکار ساماندهی می کنند و به هر شخص یک اتاقک با ابعاد مناسب می دهند .

پارتیشن اداری به طور کلی جز آن دسته از محصولات مدرن به شمار می رود . زیبایی آن در کنار کارایی بسیار بالایی که دارد این بخش از مبلمان اداری را نیز به سبک مدرن نزدیک تر کرده است . در حال حاضر که استفاده بهینه از فضا بسیار مهم است این پارتیشن های جدا کننده می باشند که محیط را به بهترین شکل تقسیم بندی می کنند . پارتیشن های اداری چه کوتاه و چه بلند امکان به کار گیری شیشه و پنجره را دارند ، تمام کابل ها و سیم ها می تواند از داخل آن ها رد کرد و امکانات این چنین . در برخی از مدل ها نیز کمد ها و شلف هایی روی پارتیشن اداری تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند که از فضای خود استفاده بهتری داشته باشید .

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش

پارتیشن اداری بسته به نوع طراحی و روش تولید آن و کاربردش به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شوند . پارتیشن اداری کلاسیک مناسب برای مجموعه ها و شرکت هایی است که از سبک مبلمان اداری کلاسیک استفاده می کنند

 

قیمت پارتیشن اداری بسته به نوع متریال مصرفی ، طرح انتخابی مشتری ، متراژ خواسته شده و یراق و تعداد درب ها به صورت متر مکعبی محاسبه می شود .

 پارتیشن های اداری کوتاه به طبع اینکه ارتفاع کمتری دارند نسبت به پارتیشن های اداری بلند هزینه کمتری را روی دست مشتری خود می گذارد . همان طرح به همان متراژ اگر تا سقف پارتیشن شود طبیعتا قیمت بالاتری را باید بپردازید .

بیشتر بخوانید : خرید میز اداری

 

ما در شرکت آقای مبلمان با همکاری بهترین طراحان و تولید کنندگان برتر و با تجربه تا کنون با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه کرده ایم . آقای مبلمان تا این لحظه تحسین مشتریان خود را از بابت کیفیت کار ، قیمت مناسب ، نحوه تحیول و زمان تحویل  و ... را دریافت کرده و این افتخار ما است که تجربه همکاری چندین و چند باره با شرکت ها را داشته ایم و برای شعب و یا محیط ها مختلف خود باز هم به آقای مبلمان مراجعه کرده اند .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

 

پارتیشن های اداری آقای مبلمان بالاترین کیفیت را در کنار زیابیی به شما عرضه می کند .

مزایا و معایب پارتیشن اداری کوتاه عنوان این قسمت مقاله ما می باشد . در ادامه با جدول زیر می توانید به صورت دسته بندی شده این مزایا و معایب را ببنید .

ارائه این جدول و بازگو کردن مزایا و معایب این نوع پارتیشن اداری به مشتریان کمک می کند تا انتخاب بهتری را نسبت به محیط و کارایی خود داشته باشند . کارشناسان آقای مبلمان برای راهنمایی شما می باشند . اگر نیاز به مشورت با یک کارشناس عرصه مبلمان اداری داشتید فقط کافیست با شماره 09123597854 ارتباط برقرار کنید .

مجموعه های و شرکت های حاضر در عرصه مبلمان اداری معمولا وارد پارتیشن های اداری نیز می شوند . طراحان و تولید کنندگان زیادی در این زمینه مشغول به ارائه این خدمات می باشند .

بیشتر بخوانیدمبلمان اداری سفارشی

گروهی از این ها انحصارا فقط تولید کننده پارتیشن های اداری می باشند و گروهی دیگر در زمینه تجهیز مبلمان اداری مطرح اند . شما به عنوان خریدار و مشتری پارتیشن اداری بهتر است به دنبال فروشنده معتبر بگردید ، کیفیت کار ها را از رزومه و اعتبار آن ها بسنجید و قیمت مناسب را برگزینید . همه این ها جمع یک انتخاب خوب می باشند . آقای مبلمان با ارائه بهترین طرح ها برای پارتیشن های اداری و بالاترین کیفیت ممکن ، سعی دارد نظر مشتریان را به خود جلب کند .

ادعا می کنیم بهترینیم چرا که بهترین ها ما را برگزیدند

سپاس از همراهی شما

مبلمان اداری آقای مبلمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 2,861
  • بازدید کلی : 11,549