loading...
مبلمان اداری یکتا
رازلیقی بازدید : 60 چهارشنبه 11 اسفند 1400 نظرات (0)

چگونه در جلسات کاری احساس خستگی نکنیم

جلسات کاری در روند پیش رفت کار و اعتبار شرکت تاثیر زیادی دارد و همچنین برگزاری جلسات کاری به حل مشکلات و چالش‌ها در کار کمک می کند. بنابراین برای داشتن بهترین بازخورد و خروجی از جلسات تمرکز و انرژی داشتن افراد اهمیت زیادی دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدتی در جلسات کاری احساس خستگی کنید و دیگر تمرکز برای مشارکت و یا گوش دادن به صحبت‌ها نداشته باشید. بسیاری از افراد از جلسات کاری بیزار هستند و علاقه چندانی به شرکت در جلسات ندارند چرا که از نظر این افراد شرکت در جلسات اتلاف وقت حساب می شود و همچنین انرژی آن‌ها را می گیرد و خسته می شوند. سوال اصلی این است که چطور از خسته شدن در جلسات کاری جلوگیری کنیم و تا پایان جلسه با انرژی و سرحال باشیم! در ادامه این مقاله قرار است که شما را با چند راه کار برای خسته نشدن در جلسات کاری آشنا کنیم.

رازلیقی بازدید : 53 جمعه 06 اسفند 1400 نظرات (0)

3 روش ساده برای خرید میز کنفرانس

میز های اداری امروزه اهمیت و کاربرد زیادی در ادارات و شرکت‌ها دارند. میز کنفرانس یکی از این میز های اداری می باشد. از شرکت های کوچک گرفته تا بزرگ‌ترین ادارات و سازمان‌ها همه برای برگزاری جلسات و همایش به این میز اداری پر کاربرد نیاز ضروری دارند. میز کنفرانس با توجه به نیاز و تعداد نفرات مورد نظر شما طراحی می شود همچنین میز کنفرانس در طرح و مدل های متنوع بسیار زیادی قابل خریداری می باشد. برای داشتن یک اتاق کنفرانس کارآمد و شیک شما نیاز دارید تا با تمام نکات و ویِژگی های میز کنفرانس آشنا باشید همچنین برای خرید میز کنفرانس باید از بهترین برند‌ها و روش های خرید میز کنفرانس آگاه باشید تا بتوانید کاربردی‌ترین و شیک‌ترین اتاق کنفرانس را همانطور که در نظرتان می باشد داشته باشید. 

در این مقاله قصد داریم تا ساده‌ترین روش های خرید میز کنفرانس را برای شما  توضیح دهیم تا خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید.

رازلیقی بازدید : 58 جمعه 29 بهمن 1400 نظرات (0)

4 ویژگی میز مدیریت پایه فلزی که باید به آن توجه کنید

میز های مدیریت ویژگی های مهم زیادی دارند و اگر شما قصد خرید یک میز مدیریت پایه فلزی خوب را دارید باید نکات و ویژگی های زیر را در خرید خود در نظر بگیرید تا بهترین میز مدیریت را خریداری کنید و بهترین اتاق مدیریت را برای خود با بهترین مبلمان اداری بسازید.

رنگ میز مدیریت

انتخاب رنگ میز مدیریت یکی از دشوارترین کارها می باشد و انتخاب رنگ درست میز مدیریت در فضا اتاق مدیریت شما بسیار تاثیر گذار می باشد. اکثر مردم برای میز مدیریت از رنگ های تیره استفاده می کنند ولیکن باید به شما بگوییم برای انتخاب رنگ بهتر است به فضا و دکوراسیون خود توجه کنید. برای مثال اگر اتاق مدیریت شما نور کافی و مناسبی ندارد بهتر است در انتخاب رنگ میز مدیریت از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای اتاق مدیریت شما کمی روشن تر به نظر برسد.

رازلیقی بازدید : 121 دوشنبه 11 بهمن 1400 نظرات (0)

میز کانتر

 

میز کانتر یا کانتر پذیرش امروزه یکی از پر اهمیت ترین اجزاء مبلمان اداری به حساب می آید. از مهم ترین دلایل اهمیت زیاد میز کانتر می توان به ارتباط بهتر با مشتریان و افرادی که وارد دفتر کار شما می شوند اشاره کرد همچنین زمانی که مراجعه کنندگان و یا مشتریان شما برای اولین بار وارد محیط کار شما می شوند اولین جایی که در سازمان شما با آن روبرو می شوند میز کانتر است و در نتیجه محیط پذیرش و میز کانتر اداره شما در نگاه اول باید جذاب و گیرا باشد تا تاثیر مثبتی در دیدگاه مراجعه کننده های شما داشته باشد در غیر این صورت این امکان وجود دارد که شما مشتریان خود را از دست بدهید.

شما برای داشتن یک میز کانتر شیک هنگام خرید باید اطلاعات کافی داشته باشید. اگر که می خواهید بهترین میز کانتر را برای محیط کار خود خریداری کنید و بدرخشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با میز کانتر و انواع آن بیش تر آشنا کنیم.

رازلیقی بازدید : 64 جمعه 15 مرداد 1400 نظرات (0)

میز مدیریت وکیومی انتخابی اقتصادی

میز مدیریت وکیومی از جمله انواع میزهای مدیریتی پرطرفدار و البته اقتصادی به شمار می رود. انتخاب میز مدیریت شیک و کاربردی به عنوان اصلی‌ترین قطعه مبلمان اداری در طراحی بخش مدیریت بسیار مهم است. اگر میز انتخابی صرفه اقتصادی هم داشته باشد، محبوبیت ویژه ای خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم تا شما را با میز مدیریت وکیومی آشنا کنیم و به بررسی دلایل اقتصادی بودن این میزها بپردازیم.

 میز مدیریت وکیومی مدل کوروش

میز مدیریت وکیومی مدل کوروش

 

رازلیقی بازدید : 52 دوشنبه 11 مرداد 1400 نظرات (0)

میز مدیریت سفید گزینه ای جذاب برای مدیران

میز مدیریت سفید می تواند با مزایا و ویژگی های بسیار خوبی که ارائه می دهد گزینه ای جذاب و عالی برای مدیران باشد. چیدمان زیبا و چشم نواز اتاق مدیریت به عنوان اصلی ترین بخش سازمان شما اهمیت زیادی دارد. میز مدیریت مهمترین قطعه مبلمان اداری برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت است، بنابراین بایستی به دقت انتخاب شود. در این مقاله قصد داریم تا دلایل انتخاب میز مدیریت سفید را شرح دهیم.

 

رازلیقی بازدید : 52 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

20 مدل میز کار سایت مدرن و جدید

میز کار سایت از انواع میزهای اداری پرکاربرد می باشد که به کار بردن طراحی حرفه ای در ساخت آن باعث شده تا کارایی و جذابیت بیشتری داشته باشد و به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. انواع میز کار سایت با طراحی مدرن، ظرفیت نشستن متفاوت و کاملا بر اساس محیط های کاری توسط تولید کنندگان تولید و عرضه می شوند. در این مقاله 20 مدل مدرن از این میزها را جهت ایده گرفتن به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رازلیقی بازدید : 53 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

20 مدل میز کنفرانس ساده

برخورداری از یک میز کنفرانس ساده و شیک یکی از موارد ضروری برای سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک است چرا که برگزاری جلسات و کنفرانس ها در محیطی راحت و مناسب نقش بسیار مهمی در پیشرفت مشاغل دارد و شرایط را برای گفتگوهای کارساز و ظهور ایده های جذاب فراهم می کند. به دلیل اهمیت بالای انتخاب میز کنفرانس ساده و مناسب در این مقاله به معرفی برخی از مدل های میز کنفرانس زیبا، با کیفیت و جذاب مبلمان اداری یکتا می پردازیم.

 

رازلیقی بازدید : 51 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

چگونه میز مدیریت و کنفرانس خود را ست کنیم؟

ست میز مدیریت و کنفرانس بهترین انتخاب ممکن برای دفاتر و شرکت های با فضای محدود و یا بودجه کم است. به این طریق می توان کارایی اتاق مدیریت را تا حد زیادی افزایش داد و در هزینه ها صرفه جویی کرد. در این مقاله به توضیح اهمیت این روش و نحوه ست کردن میز مدیریت و کنفرانس می پردازیم.

  

رازلیقی بازدید : 54 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

با انواع مدل میز کنفرانس آشنا شوید

امروزه گزینه های مختلفی از مدل میز کنفرانس در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید متناسب با مشاغل خود از آنها بهره بگیرید. مبلمان اداری از جمله میز کنفرانس می توانند چیزهای زیادی در مورد مشاغل به نمایش بگذارند، مخصوصا اگر به صورت سفارشی تولید شده باشند. در این مقاله برخی از محبوب ترین مدل های میز کنفرانس و ویژگی های آنها آورده شده است.

 

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 2,526
  • بازدید کلی : 11,214